Hjälp mig!!!

Just det! Hjälp mig att vinna den här tävlingen nu!
Jag är med i en Look-a-like Bingo Rimér tävling som jag så klart måste vinna nu! :D Så gå in på
http://www.tv6.se/index.php?option=com_wrapper&Itemid=869 och rösta på mig! Det är jätte enkelt men kom ihåg att efter du har röstat så måste du godkänna din röst genom att gå in på din mejl och klicka på länken dom skickar! Det är jätte enkelt att rösta men för säkerthets skull så har jag gjort en bild för er som inte förstår!
     <----------------------      = Skit enkelt! :-D                                                                              
                         
        Puss till alla er som röstar/röstat på mig! Ni andra kan dra åt HELV...T     ;-)                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback