Till salu: Blindskriftsordbok. Måste ses för att uppskattas.

Korrekturläs det noga för att se om du några ord.  :-)

Paragoja: Rädsla över att din papegoja håller på med något farligt.

Vad är mörkrets hastighet?


10 av 5 doktorer tycker att det är helt okej att vara shizofren.

24 timmar per dag, 24 ölburkar i en låda? Tillfällighet...?



 

3 av 4 svenskar utgör 75% av landets befolkning.



Att åldras är inte farligt. Det är då du slutar åldras som det är slut

Som jag sa förut, jag upprepar mig aldrig.


Telefonsex framkallar örgasmer.



Nu tar vi det lugnt, vi ska inte förvirra oss med fakta här.

Femtioöring: En krona efter skatt.



 

Är sterilitet ärftligt?

Stjäl inte. Regeringen avskyr konkurrens.

Allt reas ut — strax efter att du har köpt det.



 

Ursäkta mig, du står där jag skulle vilja pinka...



Kämpa mot våldet! Skjut tillbaka.


Trevlig helg!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback