Fundering!

GODMORNING VIETNAM!!! :-)
Ännu en dag har kommit till! Men det regnar och det suger ju! Men ikväll är vi fulla så då bryr vi oss inte!! Eller hur?
Imorse var det skönt att ligga kvar i sängen och dra sig lite, du vet när det är så där varmt under täcket och kallt i luften omkring dig och inte tala om golvet som är som en skridskobana som ger en pansarpung bara man nuddar det med en tåspetts!
Nä då är det skönt och ligga och filosofera om allt och inget, i mitt huvud i morse var huvudämnet kretslopp... om man nu kan kalla det så.
Jag tänkte på allt som håller på att ta slut olja och sånt. Men hur blir det då med mat? Blir allt konstgjort i framtiden??
Nej då oroa dig inte det fixar människorna! Om du äter en liten havre macka,nog kommer den ut igen eller hur! Som bajs! Och vad göder vi våra havrefrön med?? JA JUST DET! : )
Öl då? Samma där! Malt humle gäst och vatten! Ok vatten göder vi inte på det sättet!
 Även vissa droger kommer ju från naturen! Eller hur Bob?
Men då slog en annan sak mig som gjorde mig så jävla osäker på vad jag ska tro!
Vad menar nu MTV men sin kamanj Knark är bajs?
Knark är bajs

Nä vi syns ikväll under bordet allesammans! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback