ÄNTLIGEN!!!

Är det nån mer än jag bara gått och längtat som faaan till vm i Osaka??? :-D
Jag bara älskar idrott och allt med sport faktiskt!


Det var meningen att det skulle vara en bild på staden osaka eller liknande men  när jag sökte bilder på google så hittade jag faktiskt inte en enda bra bild som kunde representera vm och staden osaka. Så jag tog det som var närmast! Fotbollshunken David Beckham grr. Det är ju lite sport... + att han har en Osaka t-shirt! Perfekt
image131






Det som är så bra med Vm är alla vältränade idrottsmänniskor! Det är en fröjd för ögat att se dom springa runt runt och ibland kasta nått! Ahh ta ett djupt andetag! Det kan inte bli bättre än så här tänker jag när jag sitter i soffan med en sverigeflagga målad på kinden, men just som jag tänker det så börjar min favorit gren! Damn det är damernas kulstötning! Ohh nu blir jag alldeles till mig! :-D Morrva Bratislava är min favorit av alla favoriter! Vem skulle inte vilja kela lite med den här donnan?? Nää jag säger det en gång till... Det kan inte bli bättre! OSAKAAAA!

image132

Kommentarer
Postat av: Böre

hähä heta brudar. blev ju faktiskt spännande sista omgången i kulan

2007-08-26 @ 14:04:39
Postat av: Youl

haha ja jag fick lov att titta bort! :D

Postat av: en kul typ

Hon hade gärna fått greppat mina kulor....

2007-08-26 @ 18:38:21
Postat av: Öhman

haha, en riktigt kul typ

2007-08-28 @ 00:31:04
URL: http://richardohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback