Det finns ett hopp!!

Så ge inte upp mina kära läsare! Som ni vet så var ju jag, David(aka MacGyver) och Johan (aka Jonny Bravo) i Halmstad i helgen! Det är en resa som varade i 3 dagar men om man skulle berätta om den skulle det ta ca 5 dagar! En omöjlig matamatisk uträkning! Men den är sann!
Just i detta ögonblick laddar jag in bilderna (som slutade på 320st) in i datan! Musiken hackar och vissa bokstäver som jag skriver försvinner!
Som ni förstår så kommer det vara grymt mycket att skriva! Så jag har lagt upp en strategisk plan!
Imorn börjar jag med del ett, sen får vi se vilken del det kommer sluta med! Idag har jag tyvärr inte tid! Jag måste åka och köpa en sovsäck som jag tappade bort och sen måste jag åka hem till Baba och måla om en vägg i husvagnen!

Men ni skulle kunna få ett smakprov på hur dimmig den här resan vart!



image90



Vi hörs imorn då! Puss

Kommentarer
Postat av: marcus ekstam

can´t wait

2007-08-07 @ 20:27:25
Postat av: MacGyver

uppp med bilderna då..:D haha

2007-08-07 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback