Duuuuuuuuuuuger!!

Menkollavädretdå!Jagärsåexalteradattjaginteenskanskrivamellanslag!! Ok ok jag ska försöka lugna ner mig så ni förstår vad jag säger men jag ska faktiskt åka till Halmstad idag! OCH VÄDERGUDARNA ÄR PÅ MIN SIDA!!! Haha

Halmstad! En vacker sommarstad (för er som inte visste det) stränder, öl, sommar, öl, tjejer, öl, semester, öl , tjejer och öl! Hoppas jag inte glömde nått!



Här har vi då Halmstad åvanifrån! Ser ni den lilla blå pricken där?? Där ska vi bo!

image86



Ok det fanns ingen blå prick! Hoppas du letade länge! hahaha, det trökiga eller ja kanske tillochmed roliga i den här trippen är att vi skulle o hemma hos en kille som vi kallar Perra från början! Men han hade sullat till det och trodde att vi skulle komma först näst vecka! Doh.. Men det ordnar sig sa jag åt han när han bröt ihop i telefonen!


Perra
image87



Det ordnade sig på det sättet att Johan banan fick reda på vårt problem. "Men det är luuuugnt vi kan låna mina föräldrars husvagn" Damn tänkte jag ! Den nya Camper Deluxé 2008! Damn damn damn


Camper Deluxé 2008! Platt tv, hiss, tre sovrum, pool, massör med mera med mera! 
image88


Men än en gång så sket det sig! Dom skulle iväg med deras husvagn dom oxo! Än en gång satt vi i klistret, Jag som snart har slut på semester, Johan som precis fått semester och David som fått ledigt (hahaha looser) började få lite smått panik! Men då kom jag på! Farsan hade ju köpt en husvagn han skulle fixa upp och sen skulle han sälja den! Jag ringde han och visst kunde vi låna den!
Så nu pyser vi till Halmstad idag! TJOHOO!



Husvagnen vi ska åka med visade sig vara en husvagn från 1974. Jag hade ingen bild på han men jag hittade en liknande på internet!
image89


Hoppas ni får det gött här hemma! Puss och kram!

P.S Be för oss..........

P.S igen:  om nån är interiserad att köpa husvagnen så är det bara att höra av sig!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag vill lasa om Halmstad och se massa fina strandbilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback