Halmstad nr: 1

Ok då ska dom efterlängtade bilderna äntligen smällas upp på bloggen! Bokstäverna kommer flyga bort av tryckvågen och är det så att ni har slipps på er när ni läser så kommer den ligga på axeln när ni är klara!
This is some heavy shit!



Dag 1



Jag och Johan (Från och med nu kallad  Jonny Bravo) hade under ca 30 - 40 minuter försökt få på ett avtagbart drag på hans bil! Jag menar, kolla killen utan tröjja! Och jag som praktiskt taget har alla körkort som går att ta, inte trodde vi att det var min lilla syster Ida som kommer med en bäbis på axeln skulle lösa mysteriet!
När vi fått på draget trodde vi alla bekymmer i världen var över, men icke! För när vi fått på husvagnen på draget och kopplat el och säkerhetslinor till förbanelse, så startar inte bilen... Vi fick koppla lös den igen och börja putta igång den! Lagom nere vi kvarnsvedskrogen hoppade den igång!
(Vi stängde inte av den bilen förens vi var på campingen)
image91




Jonny Bravo var glad

image92


Jag var glad!

image93




Men tönt David (som i fortsättningen heter MacGyver) vägrade vara glad på mina kort! Tänk att han aaaalltid ska vara tvärt om! Vi diskuterade det nån dag! Han har alltid haft Telia när vi andra hade Comviq, inte undra på att aldrig nån ringde till dig! Vi hade ju inte råd! Han har en annan bank än alla andra! "Nu har jag fört över pengar till dig men du får dom efter helgen" .... Voj voj Jag säger då det listan är faktiskt längre än  ni tror så jag orkar inte skriva allt men det sjukaste var när Jag MacGyver och typ 3 kompisar till skulle äta på en restaurang! Maten kommer in och vad händer tror ni? Inte nog med att han beställt en annan maträtt mot vi andra beställt, han får en blå tallrik istället för en vit som vi andra får!
Helt sjukt!
MacGyver, är inte som ni andra!

image94




Resan var lång och kort lös! Jag tog inte ett enda, ända tills jag kom till den här skylten!
Cool haa
Och den är inte fejkad om ni tror jag har tagit kortet uppochner på en 90 skylt! För då blir det 09!
Det fanns även 40 skyltar! Jag vart sååå fasinerad!
image95



Klockan ca 30 sekunder över 11 kom vi fram till Halmstad! Incheckningen till kampingen stänger 11.
Så utanför äventyrs landet hamnade vi! Vi campade ca 10 meter från en 3x2 metersskylt som det stod CAMPING FÖRBJUDEN! Men vi hade ju nära till Preem macken nera på hörnet!
Jag tänkte ursäkta bild kvaliten och alla små prickar men jag kom på att det var min skärm som var dammig! :-D
Ok det var en dålig bild oxo!
image96




Här låg vi då och sov! MacGyver, Jonny Bravo och Youl! MacGyver och Jonny Bravo som rakt upp medans jag bangade ur, och lade mig skavfötters! Jag tyckte det var lite väl Gay! Inte för att jag har emot gayar men jag kände att det inte var rätt dag att kliva in i garderoben och kolla vad som finns där!
image97




Dag 2



När vi vaknade upp var det i förvirringens tecken, var är vi, vad gör vi, och sist men inte minst, what the fuck har hänt med MaGyvers fejja??
Endera hade han gått upp 7 kilo enbart i ansiktet eller så hade en svartaänkan spindel smygit sig in under nattan och bitit han i pannan! Men så kan det inte heller varit för Jonny Bravo borde ha hört han, för han har väldigt bra hörsel!
Här har ni MacGyver aka Köttbullen!

image98




Nu kanske jag ska klara ut lite frågetecken på vissa håll! Ni kanske har läst att jag har nämt Jonny Bravo mycket i min text! Men vem är han? Förhoppningsvis så vet dom mesta av er som läser vem han är! Ni andra ska få reda på det nu! För många år sedan så fanns det en barnkanal som hette Cartoon Networks! Och på den kanalen så visade dom en serie ibland som hette just Jonny Bravo! Det handlar om en kille som ser ut som ett V och har iq som ett oxo! Allt går ut på att han i olika senarion raggar på smala snygga brudar, som enbart ger han nobben genom att slå han på käften så hakan går ur led eller så! Men om han mot för modan får en date så visar det sig att hon endera är en kanibal eller varulv! Och av olika skäl så tycket jag att Johan är lik han!

Jonny Bravo en förebild!
image99



Här har ni en länk till introt på serien! Värd att se! Den säger allt!
http://www.youtube.com/watch?v=Djl-KeuDlJ0



Efter att vi vaknat till och MacGyvers ansikte gått tillbaks till normal form så drog vi till campingen!
Jag önskar jag hade ett kort på vår älskade reseptionist som på dag 3 kickade ut oss! Men det är en annan historia! Historian om det här kortet lyder: På husvagnen eller Fucking Caravan! som vi kallade den, finns det stödben på sidorna så man inte tippar! För att det inte ska kännas som att man ligger i en 45graders backe när man sover så gäller det att man ställer benen så den blir rak!
Nu var det så att vi hade ställt oss just i en sån backe så det var heeelt omöjligt att få han rak! Så efter mycket om och men så sket jag i det! Jag tog en pappers bit och knölade in den under vattenpasset så bubblan var perfekt rak!
Och det funkade! Varken jag MacGyver eller Jonny Bravo kände att det lutade! Undrar varför....
image100




Vi vart hungriga så vi kika ner på stan! Det fanns myyyycket tje....ckier där,, host host. Vad jag menar är ... Vi var hungriga. Så vi hittade en thairestaurang som hade buffé! Jonny Bravo vart storm förtjust! Han svor på att han skulle få dom att gå back på honom! .. Jag trodde inte honom! 

Första potionen!
image101 



Andra potionen!
image102



Tredje portionen och Thairestaurangen gick i konkurs! Jag ska aldrig mer betvivla Jonny Bravo när det gäller mat!
image103





När vi kom tillbaks till campingen hade nån random dude intagit våran Fucking caravan! Han vägrade gå förens han fick en öl! Vi vägrade!  Så under hela våran resa så sov han i garderoben! Riktigt skum typ det där!
image104




Nej nu ska jag ut och fixa! Men fortsättning ska inte dröjja länge! Så vi hörs väl snart igen! Lämna gärna komentarer! Puss

Kommentarer
Postat av: marcus ekstam

haha.. kul att följa mackgajver, youl´s och johnny b s äventyr... men roligast var när fettissen i damsjön helt ovetandes skulle försöka förbätta brännan sin bleka vänstra kula...slå det om ni kan!!!

2007-08-08 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback