Halmstad nr: 2

Ok då var det dax igen då! Det är synd om alla slippskillar där ute som precis lagt slippsen rätt efter förra inlägget!

Fortsättning Dag 2:



Fest!!! Eller ialafall ett försök till förfest! Vi hade allt, en fucking caravan, musik, fint väder, semester och massa massa öl! Det enda som saknades var tjejerna! MacGyver tog upp luren och ringde några han kände! Men det var bara torrbollar som tyckte att det var för långt till Halmstad!  Så vi bestämde oss för att...


image105




...för att dra till ett ställe bredvid Tyllösand som heter Punch! Nader jobbar som kock där! Ni ser han nog i bakgrunden om nu kisar! (Tänk vad den där meningen skulle kunnat bli rolig om jag var dyxlektiker och råkade stava kisa med 2 s!) På punch fanns iallafall världens godaste pizza! Det svär jag på mitt liv! Jag skulle nästan kunna tänka mig att åka ner dit enbart för att köpa en pizza av Ivan som bagaren heter! Mmmmm 

image106




Här får ni en utsikt över sofforna och även lite av en skit cool minigolf bana, det var som långgolf fast i miniformat! Skiit kul!
I den här soffan satt vi från kl 4 till kl 10 och drack och rökte vattenpipa! Fy fan va kul vi hade!


image108




Efter ett tag började allt spåra ut när Nader sa nått hemligt till bartendern, för vad vi än beställde in så kom det shots istället! Den här shoten hade lite flytande uppe på, antagligen sprit. Men kärnan bestod av nått som jag tyckte kändes som potatismjöl mixat med en köttbulle! Innan vi drack så fick vi instruktioner att vi skulle gurgla runt innan vi svalde!
Efter vi svalt den så var det väldigt nära att vi skulle få en dejavú upplevelse av allas lunchar! Fy fan va vidrigt!
Jag försökte luska ut vad det var men han som gav oss shoten kunde inte prata för han skrattade så mycket!

image109




Efter den shoten så flippade Jonny. B ur totalt! Han röck tag i vattenpipan för nu var det fan hans tur att röka tyckte han! Damn inte visste jag att han var en sån stor rökare! Efter en kvart fick jag och MacGyver beställa in en fläkt för vi hade tappat bort Jonny. B


image110




Musslor... en maträtt jag aldrig trodde jag skulle äta! Men till min stora förvåning så var det faktiskt ruggit gott! Eller så var det för att jag var full och inte fattade att det var skit äckligt! :-D Nädå det var faktiskt jätte gott!

image111




Dax för helrör! Och gladast var nog MacGyver! Eller vad tror ni?



image112




När MacGyver kilade på toa, så passade jag och Jonny. B på att hälla tabasco i hans drink! Mohahaha (Dr Evil)

image113





MacGyver hade aldrig smakat en godare drink!


MacGyver en kryddig kille
image114






Det här kortet är det väl inge speciellt med igentligen, det är bara en bra tidslinje att dra för Punch ligger bara trotoaren upp och när jag tog klivet över den trotoaren så lämnade jag kvar minnet! Så det här kortet kom jag inte ihåg att jag tog! Men det var ganska fint!

Kamratskap!
image115 




Kamratskap ända tills Jonny. B råkare tappa en sko och det tyckte MacGyver var skit roligt! Här börjar fajten som fortsatte ungefär hela kvällen!

image116



Det här kortet är nog ett av dom skönaste jag nånsin tagit!
Föreställande: Jonny. B ifull fart! Antagligen i ett försök att skada MacGyver på ett eller annat sätt!
Notera skon högst upp i bild! Mohahaha

image117




Kortet ovan skulle nog inte vara hälften så roligt om man inte hade nästa kort som följdbild!
Det talar nog ganska bra för sig själv!



image118


Kungarna Fu, var som sagt i full gång heeela kvällen lång!

image119



Jag skulle köra det klasiska slå en flaska uppe på den andras flaska så det skummar över så in i helvete tricket på MacGyvers öl! Men man kan väl säga att det gick ganska fel!
För när MacGyver är på väg att ta en klunk av den svettigt kalla ölen som han sucktat efter med trånande ögon, kommer jag upp som en ninja i ögonvrån och i ett haaaijaaa slår ner min öl på hans, och till vår bådas förvåning så skummar det inte alls över utan botten på MacGyvers öl går ur! Damn..


image120



The botten is nådd! :-D

image121


Efter MacGyver och Jonny. B´s kung fu fajt upptäkte MacGyver att han hade fått en skada på sitt ben!
Och som en snilleblixt från klar himmel så kommer han att tänka på Sylvester Stallone i en av Rambo filmerna, du vet den när han springer runt i nån öken och skriker ut sina brunstvrål!
I just den filmen så blir han skuten och för att göra rent såret så eldar han i det.
Nu skulle MacGyver göra samma sak, fast med en cigg...... Det funkade jätte bra! NOT!!!! (Borat)


image122



Här är det lite fajt mellan vakterna, MacGyver och Jonny. B.
Notera barnet och milfen i bakgrunden som i förtvivlan försöker fly innan det blir nån skottlossning!
Även farmor står där till höger och tittar på i stor förväntan på att få se lite blod!



image123


Efter massa äventyr vart vi plötsligt trötta och tog en taxi hem!

Taxin hem
image124


MacGyver var glad att vara hemma men han hade ont i axeln! :-D


image125



Och i sin högra knoge!


image126




Men ingenting drar ner Mac´s humör! Han la sig och skulle ha sex med Fergielisious.
VA I HELVETE! Vrålade jag när jag insåg situationen, i min säng... nä nu jävlar!
Efter en thaiboxnings match (tyvärr inga kort på det) så lugnade båda jag och Mac ner oss!



image127




Det var slutet på dag 2 och detta inlägg! I nästa inlägg kommer Jonny. B tillbaks! (om ni noterat att han är borta)
Men tyvärr alla tjejer som setat och sucktat efter han! Han är tyvärr inte sig själv, han kommer komma tillbaks som..... Jonny Fuckface!

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, det var da ingen som ringde till mig och fraga om jag ville komma till Halmstad eller.....

Postat av: Fija

Nej inte mig heller. Jag tror att jag o Carina tänker sätta upp er på vår shitlist. Som börjar bli ganska lång..

2007-08-12 @ 11:22:32
Postat av: anonym

hahaha, snubblade in på din blogg på ett bananskal, jävligt rolig =)

2007-08-23 @ 12:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback