Torsk på Tallin??

Nä nån sån är jag inte men jag är en riktig torsk på utsikter! Kolla in den här soluppgången som fångade mig imorse, så jag kom lite senare än vanligt till jobbet! Kan vara för att min pung frös fast på cykelramen oxo! Nu är det officiellt, sommaren är slut! Damn vad kallt det är!



Nice! som Borat skulle sagt! :-D

image133





Och den här pizzakartongen jag hittade förgyllde min dag extra mycket! :-D Tänk vad en liten prick kan göra. Pennan är mäktigare än svärdet!

image134

Kommentarer
Postat av: Carina

Nemen, du hade ju uppdaterat! Sedärja. När du sen snart har börjat använda dig av msn är jag helt klart övertygad om att du är lika bra som jag tror. Härligt Youl!

Postat av: Carina

Lägg förövrigt märke till att jag använde mitt fullständiga namn för att slippa all förvirring :)

2007-08-28 @ 02:20:22
URL: http://carinakallving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback