Blåsigt värre!

Igår ställde jag frivilligt upp på att följa med Heffa till Falun för att shoppa kläder!
Kanske var det för att jag hade ett litet hopp om att jag skulle hitta nått åt mig men den gnistan tappade jag i första sko butiken, där Heffa köpte tre par skor! Enplatt en klack och en stövel! :-D Men fina var dom ju... hehe


På vägen hem från Thairestaurangen som vi var och käkade på så blåste det till en sån där riktig Kato vind! Du vet en sån där som blåser till när dom säger namnet Kato i filmen  Mio min Mio.
Vinden som träffade Heffas paraply, vred det ut och in. Och jag som bara trodde det hände på filmer!


image77


Shopping i jämnförelse med tvättning är ju iförsig rena massagen! Det märkte jag verkligen när jag kom hem och skulle jäkt tvätta 3 omgångar kläder som låg hemma i lägenheten och skrattade åt mig!
Ni kanske tycker mina kläder är elaka som skrattar åt mig! Då ska ni möta min sadist till tvättmaskin som går i gång på att jag lider när jag tvättar!


image78




Efter tvätten vart det poker hos Heffa! Stora spelare stora insattser!
image79



Till slut var det bara jag och Heffa kvar i en duell mellan poker facena! Heffa´s blåsfisk min är väldigt svår att knäcka!!!! Jag trodde det var slutet för mig!
image80



Men då dyker poker gurun Lisa upp från ingenstans och puttar undan mig, säger med en lugn röst "Ingen fara Youl det här löser jag"  Damn...
image81



Även Lisa hade en svår match mot blåsfisken Heffa så hon vart tvungen att ta fram kikar Lisa! Med denna kikaren kan hon kika ända in i dina tankar! Daamn
image82



Jag förstod inta alls konstruktionen av tankeläsar kikaren....
image83


...Så jag bygde mig en egen! Den funkade jätte bra! Ända tills batterierna dog... Damn
image84



Efter min och Lisa´s kikduell mot blåsfisken Heffa gav hon upp. Vi vann alla marker och priset : ÄRAN! Hehe sen att vi fuskade så vi fick fyrtal i ess är en annan historia! Mohahaha Hata inte mig Heffa! :-D



Sen kallade hon mig för kärring! Varför förstår jag inte!

image85



Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Erik Nahlén

Den nedersta bilden gör mig rädd. Ledsen och rädd.

Postat av: Jennifer

skämtar du??? fuskade du till dej segern?? vavavavava??

2007-07-30 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback