Fest, spel, svett, punkteringar, ekorrar, poliser och skräck!

Jag tänkte inleda dagens inlägg med att säga förlåt för att jag är så seg på att uppdatera men det är ingen anledning att ni ska sluta kolla på min blogg!! Oki?? :-D

I helgen var det fest hos en som heter Mickis!
Det var fest för Mickis , Sandra och Malin som kommit hem från US and A (Borat) och man kan säga att dom var så bruna att jag trodde dom hade varit i Nigeria! Men Hawai var det!

Det var kul! Vad mer kan jag säga!? Ni kan kika på korten om ni inte tror mig!



Det började med att jag och david cyklade hem till Friman för att för för festa lite!

På kortet har följande hänt! : David hade precis knäppt en bärs då en vindpust slet tag i hans keps som höll på att blåsa av, så han skriker näää och slungar upp den handen inte håller i styret med! (Bärs handen!) Varpå ölen hamnar öööverallt på david. MOHAHAHA jag hade kul. Och han räddade kepsen!

image31



Jag och David spelade nya Nintendo Wii ( det får 5 Youl ´ar av 5 möjliga!)
På bilden boxas vi! Notera mördar blicken!


image33



David vann :-(         (Tur)

image34



Här är det fest!

image35


Dom hetaste tjejerna från Ljungbergsgymnasiet var där! Damn..

image36


Sen flippade allt när nån dude kom dit och sa att hon var polis och att vi inte fick hålla på med sånna här olagliga rejvfester!
Vi trodde inte på att hon var polis, så hon visade sitt leg. Och tydligen var det så!

image37


Eka vart skit nojjig och låtsades att han bara var där för att spela kort!
Vi tyckte att han hade ganska dåligt pokerface han höll inte med!

image39


På toan stod det en lite mysko sak! En uppstoppad ekorre. Och inte nog med det ur den stack det ut en sladd som vi följde med till Mickis dator! Den var ikopplad i samma uttag som man kopplar webkameror!
Jag och Eka fattade ingenting.

image40


Vi gick ut och festade igen som fan!
Polisen hade visst rökt hasch! Seriös polis!

image41


Plötsligt hörde jag en tjej skrika! Och jag såg att det var david! När jag såg vad han tittade på förstod jag varför han vart så rädd! Det var tjejen från The Ring som hade dykt upp!
Jag höll på att skita på mig men det visade sig att hon var en snäll tjej innerst inne!

image42


Sen kom Mickans farsa hem! Vi trodde vi skulle bli utslängda men han fattade ingenting!

image43



Sen sket vi i det!
Vi cyklade hem och Jennifer hade sönder min cykel!
 
image44

Bitch!



Men jag tycker om henne ändå!

R.i.p   Bajsyckle 1955 - 2007


Kommentarer
Postat av: David

Bara så ni vet så var de inte alls tur på boxningen KÄKADE joel.:D

2007-07-18 @ 06:50:04
Postat av: Carina

Du ser faktiskt aningen mer koncentrerad ut på kortet David...

Postat av: Youl

jag lät han vinna! Det är så det är! Jag skulle aldrig ljuga om en sån sak! :)

2007-07-18 @ 14:36:35
Postat av: Carina

Alltid på din sida Joel, vad missvisande bilder kan vara..

2007-07-18 @ 18:02:37
URL: http://carinakallving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback