Hungrig??

Då har jag ett tips åt dig! : Potatismos = En enkel konstform inom matlagningens alla konster! 


Men igentligen tänk.. Så jävla enkelt att laga och SÅÅÅÅ gott.

MEEEN... Varför göra allt så jävla orginelt när man kan krongla till det och få lite extra krydda på moset.

Så här kommer nu ett enkelt recept från mig att följa!


Kokböcker har en tendens till att krongla till mycket.... "Låt såsen sjuda i 7 min.." Va FAEN är sjuda??
image23




Nä skit i den där boken! Lysna på din gud... Mig alltså!
image24



Koka vanligt potatismos i grunden! Det måste ni väl veta hur man gör!?
Annars får ni ringa mig och jag guidar er från grunden!
Nu.. Vidare med receptet


På ca 1-2 kg potatis så blandar du i en halv påse Ahlgrens Bilar!
image25



Mmmm. Men se till att det inte blir för mycket för då blir det mega sött och det blir inte gott!

image26




Rör om bilarna i moset medans det är varmt ett tag så smälter dom och försvinner och kvar är en söt arom av små små bildäck här och där!
image27





Nu är det bara att servera maten! Helst till den som du älskar mest i hela världen! I mitt fall är det Youl (killen i hatten) grymt snygg kille som ni säkert träffat nån gång!
image28




Nå Youl... Hur smakar det?
image29




Mmmmmm Pie
image30


Kommentarer
Postat av: Fija

hahahahaha din tunga på sista kortet ser ut som en snopp :P

2007-07-17 @ 14:37:47
Postat av: Hane

hah,,faktiskt har fia lite rätt joel =)

2007-07-17 @ 19:46:17
Postat av: Youl

Ja ni har kommit på mig! Det är bara att erkänna! JAg förlorade min tunga i ett krig, och det enda dom kunde sätta dit från min kropp var en kroppsdel som jag aldrig skulle behöva andvända! Det stod mellan min penis och min blindtarm! ... Så är det!

2007-07-17 @ 20:50:37
Postat av: ParaNoid

Fan du är lite konstig för att vara du.. fast jag vet ju hur du fungerar.. haha..

2007-08-04 @ 20:35:28
Postat av: tjej

du verkar vaa världens roligaste människa. allvarligt talat. är du hög när du skriver dina blogginlägg? iaf har du en härlig humor :D

2008-01-26 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback