Nationalencyklopedin

Mohahahahaha


Det todde ni inte jag kunde stava till va?



Ok. Vad gör Youl idag då??

Ingenting vettigt alls

Nähä... Vadå då??

För jag är opopulär och inte har några kompisar!

Så du sitter bara hemma och degar?

Japp, jag har så jääävla trökigt! Men jag har skaffat en ny kamera! Vill du se några kort?

Oki.
(Samtal med mig själv)



Helt galen av uttråkning!

image46


Evil Beaver

image47



Sen har jag inga mer nya! Men jag hittade ett par gamla som är ganska roliga!



När vi var i sälen i vintras så stekte jag och Simon,  Daniel Wester´s (eller Vester vet ej)  plånbok Mohaha

image48


Sen sköt vi köttebullar på David när han var tlööt! Mohahaha

image49


Nära köttebulle upplevelse där! Pust... Mohahahaha
image50


Sen duschade Simon med Davids mössa på! Mohahaha (Vi var så onda!)

image51


Ok det var Sälen det! Det var skit kul där uppe! Men jag skummade även igen massa skit kort som kastats in i en mapp som jag döpt till fest! En sån en där mapp man kastar in alla bilder som inte är nått specielt med!

När jag kikade på dom såg jag ett mönster! Kolla ifall ni oxo ser sammanhanget!

image52
image53
image54
image55
image56



Nå såg ni nått hemligt mönster mellan bilderna? Isånafall berätta vad för mönster nedanför på komentarer!

Den som gissar rätt får en choklad bit av mig nästa gång vi syns på krogen!

Vid mer än ett rätt svar så lottas vinnaren av en enväldig dommare!

Beslutet kan ej överklagas!


Ja men ni får ha det så bra! Och kom ihåg att lämna erat svar senast den 21/7 - 07.
Svar som lämnas efter utsatt datum är ej giltiga efter beslut av dommare!
Även snälla komentarer får lämnas!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alla håller upp armen..:D måste ju vara de eller???:D hehe

2007-07-20 @ 06:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback