Mary shaw och Paulún....

Ok kan väl börja med helgen mycket kort...

Skit kul med bl.a efterfest i en hotellkoridor med ett band från göteborg. För yrt för att återberätta.

Bilder.

Vi måste väl börja med mysteriet om Carinas sko fetisch eller vad man nu ska kalla det! :-D


Jämt när jag träffar på henne så har hon nya skor på sig, men det är ju inge konstigt . MEN!!! (Nej Jonna det är inte ett Shire MEN!)  Det är kill skor! Jo det är sant! Kolla här! Nu har jag 2 nya par på kort!


Nr 1.
image152


Nr 2.
image153



Efter mycket övertalande från min sida så tog hon tillslut på sig ett par tjejskor innan hon gick ner på krogen! :-)
image154


Nere på krogen träffade jag Herr Nilsson. Han var så jävla odräglig! Svor och spotta och taffsade på brudarna! Hans skötare (som vill vara anonym) hade inte en  chans att tygla han!

Här röker han! Och inte var det bara tobak i den ciggen iaf!

image155



Och här suger han i sig sin 10 de Ramlösa Razz

image156






Nog om krogen nu!

I söndags var jag Eka och David på skakis och bakis! Vi skulle mysa kika lite på film och så!

Vi drog igång nån film som david tröttnade efter ca 7½ minut! Så då lära vi byta... .jag önskar att vi inte gjorde det!

Filmen vi satt på hette Dead Silence. Det är en film som jag rekomenderar till dom som har förstoppning! För jag lovar att du skiter ner dig!
Jag har sett nån film som jag tyckt Ok , det var en läskig film,,, men inget mer än det.
Men när 3 st 22 åriga MÄN! (och då menar jag pungsvett och skäggstubb) ligger och kvider i soffan att dom inte vågar se nå mer då är det nått fel!
Fy fan bara tanken på den där filmen får mig att kika över axeln mitt på blanka dagen!



Här är då Billy, en av 101 st aaaas äckliga dockor i denna film.
image157'


Och sen har vi då den bländande vackra ägaren till dockorna, Mary Shaw. Notera att det här är den minst skrämmande bilden av henne på hela filmen!
image158


Nä så om du vill se en äcklig film se då denna.



MEEN!! (hehe kul jonna) är det nån som skrämmer mig mer än Mary Shaw så är det den här killen!




PAULÙN!! Damn helt seriöst jag blir nervös när jag ser han! Alltid alltid har han samma crazy flin, med dom där ögonen.
image159

image160

image161


Jag tror det är så här att den här killen är den verkliga världens Mary Shaw.
Så om du ser han... vad du än gör, skrik inte..........

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag kna inte låta bli att tycka att mina ben ser fruktansvärt mobbade ut. I fortsättningen håller vi oss till allt beneath knähöjd, ok?

Postat av: tjej

du är sjukt rolig bloggare!

2008-01-26 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback