Ryttmen..

Pulsen i mitt huvud får mig att känna mig som om jag är inne i en jävla techno låt! Fy faen. Burp... Smaken som möter min mun när jag rapade berättar att jag har en cheeseburgare i kylen som jag ska äta till frukost! Jag älskar full Joel han tänker alltid på bakis Joel! En applåd till han!


Damn you earth for warming up!!!!! DAAAAMN YOU!!!  Så lät det inte på det här kortet, men det kunde ha gjort det. Nä det så att mats sjunger VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GÅR VI GÅR VI GÅR VI GÅR!! Jag ni kan resten, han tog i på vi iaf!
image162

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag fick en autograf av Mats i lördags. Den du!

Postat av: C

Bloggtorka på snart en månad förtjänar ett C.

2007-11-05 @ 11:07:12
Postat av: F

Bloggtorka på över en månad förtjänar ett F!

2007-11-07 @ 09:09:30
URL: http://lillfija.blogg.se
Postat av: Beskakungen

Nej, jag kan inte resten! på något mystiskt vis sjungs den nog alltid under tillfällen då minnet har lite svårt att lagra saker. hur går den?

2007-12-08 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback