Ett kort!

Tja! Här har vi ett ganska lamt kort.... Men med lite fantasi.. eller knappt det, så kan det bli ganska roligt!

Det är ett kort när vi var och kollade på när Mats spelade fotboll! Mot vilka vet jag inte! Men jag vet vilka som satt på läktaren och var SSAB reklamen sitter borlängeskyltfabrik och många andra oxo! När man har trökigt så hittar man på egna saker att göra!
Ta inte illa upp Mats, många tycker det är spännande med fotboll! Det tycker jag med! (när du lade den där straffen iaf)


Jag och Kristin satt och pratade och hon tyckte att jag skulle ta ett spontant kort på henne, så det är väl det första roliga med det här kortet...

image143



Dom andra sakerna som jag tycker är lite kul är väl alla andras miner! Här har ni lite kort, med komentarer från människorna!


Vart är jag??? Fan jag visste att jag skulle tagit min Alzheimer´s medecin imorse... men vart lade jag den nu då... Jaja... Vart är jag???
image144




Fan va det ska svida om dom där jäävla hemoroderna när man sitter!
image145




Undrar om jag ska söka det där modelljobbet.... Jag ska nog ta och öva på min modell min... Såja nu är jag nöjd!
image146



Njidel braaaschka! Brarislava! Nja nått sånt, jag tror det var dom här som satt bakom oss och snackade nått som jag tyckte liknade ryska! Kanske några ryska talangscouter! Välkommen till Sibirien Mats! Mohaha
image147


HeJa BrAgE )(#="#¤%?%  JA ni som setat bredvid den här mannen förut förstår nog vart jag vill komma :-D

image148




Och så klacken! hehe eller ljungbergs kanske :-D En kille vart jag ganska imonerad av! Han kunde skrika i ca en minut i streck! Om inte längre!
 
image149



Och så den största smygtomten av dom alla! :-D
image150



Dracula.... (med synfel)
image151





Ja det blir vad man gör det till! Fotboll är kul.. Matchen slutade 8-1 till Brage! Var det nån som sa.... Grattis

Kommentarer
Postat av: marcus ekstam

killen som satt och skrek hejja brage hela matchen var ju leif! Leifen han är en legend i fotbollssammanhang(?) här i borlänge! han sitter i vårat omklädningsrum efter våra matcher, skriker åt oss under våra matchen med!!! precis som åt brage! han är kingen!
annars var det en ganska seg tillställning på vellen denna blåsiga söndag! absolut ingen höjdarmatch men det var ett och annat snyggt mål som värmde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback