Hej kompis!

Idag var jag sundheten själv! Jag tog mig i kragen i morse när jag vaknade och gav mig fan på att jag skulle ut och springa!
Nån timme senare och ca 4 liter kaffe (jag dricker inte kaffe men det lät bra eller hur! : D ) var jag uppe vid sandtaget i borlänge! Jag tycker vanliga spår är så trökiga att springa i så jag tänkte kuta runt sandtaget istället!

Jag kände mig som Mr Fitness när jag sprang där med vinden i mitt hår!

Det här är inte direkt jag.. jävligt lik dock.. lite längre hår så skulle det vart jag!

image140





När jag sprungit runt hela sandtaget (knappt andfådd) ... (Ok jag flåsade som en stekt fiskpinne!) var jag tillbaks till bilen! 
Medans jag ändå är Mr Fitness så kan jag väl köra hela grejjen fullt ut tänkte jag, så jag sliter tag i benet och ska stretcha. Det gick förvånandsvärt bra med tanke på att jag är lika vig som Mr Burns.
Jag gjorde ena benet sen var det dax för det andra! 
När jag stod där och kände mig vigare än en circusprinsessa så börjar det lukta nått! ... Det luktar skit! 
Vafan tog jag i så mycket tänkte jag... näää. 
Nu var det så här! EN FUCKING HUND hade skitit precis framför dörren på min bil! Så nu när jag strechade hade jag fått det under skon och i resultat av det så hade jag hundskit på min fina vita tröjja jag hade på mig när jag sprang! 
Är det bara jag i hela världen som lyckas få hund skit på tröjjan när jag springer! Snälla om det är nån mer än jag så kan ni väl ringa mig så kan vi bli kompisar! 

Här är då hundbajsen som jag klev i!

image141 




Och jag garanterar att det här är hundjävlen som sket! Kolla in dom där onda ögonen bara! Fy fan..


image142





Nä nästa gång jag ska ut och springa ska jag inte skita på ett par dagar före och den första hund jag ser runt sandtaget ska jag sätta mig och skita på........

Kommentarer
Postat av: F

Men stackarn! Ingenting verkar ju fungera i Blge när jag är borta, får fan komma tillbaka o styra upp det här nu!

Postat av: Carina Alanna Dent Källving

Du är duktig Joel. Väldigt. Och nu är jag, med hänvisning till mitt namn när jag kommenterar, också det.

2007-09-07 @ 17:32:07
URL: http://carinakallving.blogg.se
Postat av: Öhman

youl mothefucke!! lite dålig uppdatering, jag vill se lite poooon nu när det gått så lång tid!! puss i ljumsken från din lilla hoe hoe hoe

2007-09-11 @ 23:15:59
URL: http://richardohman.blogg.se
Postat av: Sophia Miranda Niss

Men vännen, du är ju till och med sämre än mig på update! Jag är iaf back in Borlänge så nu är det party!

2007-09-19 @ 14:10:33
URL: http://lillfija.blogg.se
Postat av: marcus ekstam

du är grym på att uppdatera!! men jag gillar dig ändå!

2007-09-21 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback